Gezocht:

meer dan 5.500 verpleegkundigen

Deze headline stond op 30 januari 2020 in alle kranten … en verbaasde niemand. De zorgsector heeft al jaren moeite om genoeg geschikte kandidaten aan te trekken. Niet alleen voor verzorgend personeel, maar ook achter de schermen.

Het goede nieuws?

Weinig beroepen bieden zo’n pure zingeving. Zo’n directe impact op de levens van anderen. En als u – samen met de rest van het land – trots bent op wat u doet en waarom u dat doet, dan is dat een geweldige start om:

  • een employer brand uit te bouwen dat u helpt vertellen wát u doet, hóe u dat doet en waaróm u dat doet.
  • een rekruteringscampagne op poten te zetten die meer en betere kandidaten aantrekt.
  • op te vallen als maatschappelijke relevante werkgever in de war for talent.

 

Dries vat samen in 1 minuut

Met onze e-mails zorgt u voor betere HR-communicatie

Unieke blik op HR-trends. Grave employer brands. Leuk om te lezen. Da’s CRAFT talks talent – onze nieuwsbrief voor HR-professionals. Schrijf u nu in en word de favoriet van elk talent.

Ik neem ‘m!

Delen wij een passie voor creativiteit in HR?

CRAFT is een team van creatieve HR geesten die 3 dingen doen met uw uitdagingen:

  • ernaar luisteren,
  • zich ermee amuseren en
  • er keihard aan werken.

Waarom we CRAFT überhaupt in het leven hebben geroepen? Omdat er vandaag bijzonder veel wordt geprobeerd – en er maar zeer weinig is dat écht werkt. Onze oplossing? Een geëngageerd team dat fulltime focust op HR-communicatie. Op trends, mediakanalen en doelgroepen. Kortom: expertise die u helpt om uw employer branding boodschappen op een interessante manier over te brengen naar uw ideale kandidaten.

Enkele opvallende cases?
Graag!

Creatief zijn in HR?
Voor grote klanten als KU Leuven, CM, Carglass of De Lijn?

Wij dragen zorg
voor uw mediabudgetten

Adverteren op Facebook, TikTok, Snapchat – of toch maar in De Zondag? Het CRAFT media & performance team plant, lanceert en analyseert alle campagnes van onze klanten.

Zo weten we waar uw ideale kandidaten te vinden zijn en welke kanalen goed werken om hen te bereiken... Ook in de zorgsector.

Samen uw mediabudgetten efficiënter inzetten?